welcome

Friday, November 30, 2012

separuh aku

lama juga tidak menulis di sini
rindu untuk menulis
bukan sengaja meninggalkan terlalu lama
namun tiada perkataan yang dapat ditaip
penat dan letih untuk menulis mungkin

separuh aku..
masih ingat..
separuh aku dah tawar hati..tapi masih mengambil berat..

separuh aku..
masih terluka..
separuh aku masih sakit..namun..ku redhakan kesakitan ini..


p/s: genap sebulan aku bekerja
seronok juga
makin hari terasa makin muda
mana tidaknya bergaul dengan orang yang lebih muda dariku

bila bersembang pun dah semacam muda remaja kembali
bergosip itu ini
bergelak sambil cover2
kelakar juga bila fikir semula

genap sebulan kan
macam-macam cerita yang dikongsikan
macam-macam cerita yang timbul
macam-macam rasa yang muncul
macam-macam juga kerenah yang wujud

haha

tak sangka ada pegawai yang ingat nama penuh aku
sedangkan tidak pernah bersua muka
oh, pegawai perempuan okayyy..
tiba-tiba datang bersembang dengan ketua kumpulan aku
dan tiba-tiba juga kata "ni hazwani kan?"

aku terkezut gak..hahaha

macam mana tau nama saya?
-ada la..tak perlu diceritakan..

eh, saya ada buat salah ke?
-tak ada la..hehe..

mana la aku x curious..macam mana dia tau nama aku?

aku tak puas hati..bila pegawai tu blah, aku tanya pada ketua kumpulan..

ermm..macam mana dia tau nama saya?
-oh, ri tu dia tanya sape ahli group..saya cakap la gaik li, hazwani..

dalam hati aku..wow..dahsyat gak pegawai ni..punya la lama, dia boleh ingat nama aku..

budak-budak keje cakap mungkin pegawai tu ingat aku ni saingan dia kot..ye la, obvious gila dia suka kat ketua group aku..asyik dtg bersembang..padahal waktu keje..bergelak kuat2..cakap pulak ber "I", "U"...euwww..geli aku..

haha..mcm2 lagi la cerita..kelakar pun ada..mcm2 kerenah manusia ni..termasuklah dr seorang kawan y mesej aku td..menceritakan hal seseorang..meminta bantuan aku..

aku xtau cerita yang mana betul sekarang ni..aku dengar dua versi..harap2 nti bila berjumpa, dpt la tau cerita yang sebenarnya..

No comments: