welcome

Sunday, July 26, 2009

mALam KonSErt DIraja

Ehem..mlm td pg integrasi ko-k..

Dpt pg mlm konsert diraja..pakaian formal..

so,belasah la bj kebaya aku ngan kasut tumit tggi..

dgn harapan memenuhi dress code malam tu..

TAPI..huhu..

Sampai sane ad je yg selamba bdk pki t-shirt ngan selipar ada reben satu tu..

Camni ke student universiti pengurusan..

Wat malu kat tomok je..

Eh??..

TOMOK!!!

A’ah,tomok ad wat psembahan..

ngan noryn aziz n alumni uum iaitu izwan pilus..

rmi lagi tapi 3 ni je pun yg pnh msuk tv..huhu

ada abg sukses ni aku tgk mcm pnh jumpe jek..

aku fikir sepanjang majlis tu..

tp x ingt gak..

nme kat tag name dy RIZAL..

ncem gak..hehe

tapi aku rase aku bukan setakat pnh jumpe dy la..

aku pnh ckp ngan dy lg..tp aku x ingt..

blik tu pas isyak n melantak sebungkus megi..

bru aku teringat..

haaaaaaaaaaa…

kitorang penah join 1 program sesame la..

jadi fasi same2 ghupenye..

tp yg x smeny..ialah..

waktu tu dy bru nak join kitorng..

so,terasa la diri ni senior sket wlupun dia yg sebenarnya senior..

agk2 phm x ape y gak cbe katakan ni?..

wat2 faham je la..

ringkasnya..spnjg konsert tu..

aku fikir..

last2 ingt jugak..

ternyata aku dpt membawa pglaman bawah sedar aku ke tahap sedar..

spt mane teori psikoanalisis Sigmund freud..

manusia yg unggul adalah manusia yg dpt mbawa pglaman bwh sedarnya

ke tahap sedar..

huahuahua..bukan aku yg kate..

atok Sigmund freud yg kte..

fasal gmbo?aku x sempat nak amik la..

terpisah ngan org yg bwk kamera..

huhu..

comey r ksut aku..hikhikhik..

No comments: