welcome

Saturday, July 25, 2009

aku adalah aku

hmm..arini aku lebih tahu spe aku yg sebenarny..aku dah luahkan apa yg terjadi pada aku suatu ketika dulu yg aku alami dalam perhubungan antara manusia iaitu dgn kwn sekolah menengah aku..ape yg jadi??xpe la..itu rahsia aku ngan ahli kelompok kaunseling aku ek..klu nk tau gak,meh join kelompok kitorang..hehe..tapi tu bukan sebab aku tuleh arini..aku tuleh ni coz aku dah sedar betapa pentingny untuk kite sumer jd diri kita yg sebenar..sumtimes,to say "NO" is better than "YES"..yela,klu ape2 pun kite ikut je telunjuk org,kite yg sush kan? so, byk la aku belajar arini dalam kelompok aku..klu ada ape2 nak luahkan,jgn pendam sensorang..citer la kat spe2 asalkan korg rse lega..jgn repress dlm ati,nti jd crazy..klu rse sush nk face-to-face..tuleh je kat aku..insyaAllah aku tlg sket2..hehe..promote diri lak..yela,nak cri klien..xramai org malaysia yg berani nk jumpe kaunselor ni..takut dilabel gila..sebenarny kaunseling HANYALAH UNTUK ORANG YANG NORMAL SAHAJA....klu dah gila,masuk wad sakit jiwa..time tu dah x gune nak wat kaunseling dah..lagi satu,xsemestiny ada masalah baru nak jumpe kaunselor..klu rse nak share sumthing pun blh jumpe kaunselor..nak tny pendapat ke,nak citer pengalaman ke,nak wat personality test pun blh jmpe kaunselor..ada inventori gaya bercinta,ujian personaliti,personaliti warna..n mcm2 lagi la..ye..inilah aku..skali tuleh,x leh benti daa..haahaa...ape2 pun AKU BANGGA MENJADI AKU SEKARANG NI...

No comments: