welcome

Sunday, July 26, 2009

huhu..kene balik

huhu..aku bru bgun tdo ni..kecoh2 kat bilik aku ni.kate uum kene tutup smgu..tekezut aku..dah la tgh mamai lagik..so,untuk mengompomkan kebenaran citer ni aku nak bukak portal uum..tp line buzy gler..ramai yg nk mengesahkan citer tu kot..sebab tak kuar memo kat semua dpp@dewan penginapan pelajar..disebabkan xleh bukak,aku pun bukak la bendealah ni kejap..tapi,aku x blik mlm ni,blik esok ngan geng2 bdk taiping yg len..tapi,xbes r blik(smbil tesenyuum kambing)asgnment byk nk kne anta mgu ni..sush la nk wt grup discussion..hehe..binatang ape tu yg bwk penyakit H1N1 tu?....tet..tet..tet..tet..
hah..tau pun..semua pasal ia..kerna ia..sebab ia..gara-gara ia..coz ia..huhuhu..
ok aku nak kemas beg..nak blik..yihooooooo....nak blik esok la...

No comments: