welcome

Tuesday, November 02, 2010

entri x berapa sihat

salam..

erm, lama x apdet blog..
tibe2 je
wooooowwwww...
new looks la

nak update pon rasa cam semangat baru lak..hehe

nice..
nice..

ok..back to the point

ari ni
genap 3 ari kot kne ujan
n ujan di uum x henti2 lagi
ujan lebat, ujan sederhana, ujan gerimis, ujan rintik2
sumer jenis ujan dh turun dlm 3 ari ni

n as a good smart team volunteers
aku pon duty dgn tabah hatinya

walo ujan lebat, sggup ku redah(ngan payung la)

btw, meh nk citer punca2 aku skrg ni rasa x sihat sgt
1) waktu pembukaan expo konvo uum aritu
x ujan lagi
sket2 je
mlm opening
giler r
tgh standby utk tunduk hormat dpn VIP
tgh dorg berbaris dlm barisan

tibe2

"smart team! smart team! ada org pengsan!"

aku pun, dgn pantas berlari menyusup di tgh2 org berbaris...
ngan member aku, yani..

wah, segak berlari...
haha
aku masuk lane tgh...
yani check barisan belakang...so, we work together mencari yg pengsan..

cet...laki! bomba lak tu! n he's still awake!

"r u ok?"
"ya, nak duduk jap je"

ceh...penat je lari...
dh mcm swat team tau x???

then, nk ready tuk tunduk hormat..
but, ramai lak pulak yg pengsan

korg nih, lemah tol la

dh x cukup smart team, kne lak cmpur ngan kitorg
terlepas bhgn nk glemer dpn VIP...huhu

x pe la..

yg aku x tahan, ada pegawai ni, 
"tu, ada org pengsan"
aku tengok je ke arah yg dia tunjuk

dh ada 2 org smart team, cukup la
nk aku pegi lagi..pe kes ramai2?

n lg 1

nk angkat stretcher
4 org cukup la kan?
tp, 4 org yg ada pon x larat
pe ke hal???
lemah sgt ek korg ni??
smpikan palapes dtg tolong...
eeeeiiii
wat malu smart team je kat tgh pdg tu...

malu aku bg pihak smart team yg lain
cm la smart team ni lemah sgt
ngade2 betol korg ek...sengal!!!

dh la tu, arahan kelam kabut
wat kitorg terpacak kt tgh pdg eventhough dh x de kes berlaku
n tomok nyanyi kitorg still x leh nk happy2...waaaa

2) 2nd day, best sket kot
jg futsal
hehe
wif nabila n teh
ada org injured
laki
hehe

n pompuan

rawat 
ok..

oh, sebelom masuk stadium, nmpk bas UPNM
nk tgkp gmbr x sempat coz dh masuk waktu duty
huhu
tp
mlm tu
budak2 upnm singgah d pameran kesihatan kitorg
wat medical check
tp x byk la yg kitorg wat
juz BMI, BP, n lemak je

argggghhhh..cute giler...bdn giler tough (tp dorg ni 18 ngan 19 baru...huhu)

3) main ujan lagi

4) stil ujan
n mlm tu
dpt 1 kes melalui walkie-talkie line 2

"smart team!smart team! ada org cedera di area memanah!"

dlm ati aku, sudah....tercucuk panah ke??
camana la aku nak wat ni..
x pe, do ur best..

capai 1st aid box, lari2, dlm ujan lak tu..

"cepatnye dtg..", kata salah sorg dr dorg

"npe ni", aku tanya

"jatuh longkang"

cet....penat aku lari je..suksis lak tu yang jatuh longkang
laki
calar2 sket kt kaki
huhu

penat lari jek

seb bek kata "cepatnye Smart Team cepat dtg..."

hehe
kitorang memang pantas bertindak...
kitorg???
hehe, certain org je dr kitorg ek..ada yg setengah tu tau cakap je...
x suka tol aku ngan partner aku time kes tu
byk ckp, kje aku yg wat

5)kne ujan lagi..huhu
n sekarang rse nk demam...

No comments: