welcome

Saturday, February 06, 2010

AGM RAKAN seYAB

salam

about the previous post
thanx 4 the feedback
hehe

sebelom ni ada letak 3 songs
but at the end buang jugak coz lembab nk play
bese la tenet suam-suam air suam je
hehe

xpe la
kira dh puas la
setakat ni byk benda lg kne pikir selain renovation baru

first
AGM RAKAN seYAB
YAB stands 4 YAYASAN ALBUKHARY

malam ni at 2030h adalah AGM kami
amat berdebar-debar
takut akan sambutannya nanti

telah diwar-warkan kepada seluruh kolej YAB
tapi bese la, dah la wat malam
takut ramai yang xdtg
dengan keBUSYan hari ni
dan keSIBUKan hari kuliah esoknya

tp hopefully ramai yang dpt dtg
kami para MT telah bertungkus lumus untuk menjayakan kelab baru ni
jadi, para penghuni YAB sekalian
jemput dtg meriahkan AGM
pakat mai ramai2
bentang tikar
kasi gamat meeting kito

hehe

SEIRING SEPAKAT seYAB
motto kami

semalam sangat genting
pagi latihan SMART TEAM
petang ke balai polis teman nadya wat report
then, singgah kat UK utk report kehilangan kad matrik
balik dlm kul 8.15 mlm
kelam kabut mendaki tgkt 5 untuk solat magrib

then turun balik area 8.37 malam
utk mesyuarat MT Rakan SeYAB
abis kul 11.00 malam

lapar
then ke cafe utk makn malam

ngok ngek ngok ngek
0000 jugak balik bilik

arini lak
ada integrasi
kami ada aerobik utk integrasi ni
pastu ada perbincangan KLK yang bakal dijalankan lepas cuti raya cina
pangarah projek x dtg
ak pulak kene handle
79 orang!!!!

layan kerenah biro2
ak sabar je la
huhu

nama ak under biro aktiviti je wey
tu pun bukan ketua biro
npe ak lak kne cakap depan 78 org(tolak ak 1)
npe lak ak kne handle masalah yang timbul td
huhu

xpe la
pengalaman kan?






nti ak sambung... c u next time

2 comments:

kudabesi said...

Yayasan al-bukhary bukak cawangan kat UUM ek?

wanii said...

bukan cawangan
tapi lebih kepada pembiayaan ala2 joint venture untuk sesebuah kolej di UUM
macam di UUM, terdapat pelbagai syrikat besar dan sederhana besar spt MAS, SIME DARBY, PROTON, TM, SME BANK, BANK RAKYAT, PETRONAS dll yang mana name2 syrkt2 tersebut digunakan sebagai nama kolej2 di UUM