welcome

Sunday, August 23, 2009

x hingin la

post ni ak nk tuleh sblom posa lg..tp busy jek..so tangguh smpi ptg ni..ak xleh lupe la..

mmg btul ak x hingin la...btul2 x hingin langsung...
bulan posa ni bukan ak nak marah..tp ni situasi sblom posa k...

ak tgh lepak kt satu bench ni sementara nak tgu kul dua..kuliah personaliti...
tibe2 ada la dua minah ni jln dpn ak smbil nengok2...dlm ati,hangpa tgk pa??comey sgt ke bju kurung ak??

dlm ati ak berkata lagi..lantak korang la..smbil melemparkan sedikit shj senyuman wlupun ku tahu ianya x berbalas...

last2,diorang ltk beg kat sebelah ak..ada kosong sket..dorang nak masuk toilet..tgk2 ak lgik!!!
then ak paham..takut beg hilang rupeny...

ape??korg ingt ak hingin sgt ke kt beg korg yg gmbr teddy bear ada loceng bising2 tu???eeeiii...ak x hingin wlupun sedetik la..setitis pun xde tau...

ak mula tarik muka...bg dorg paham sket bhw ak mmg xhingin nk bls pun beg dorg..ape???ingt beg korg tu lawa sgt ke???

seumur idup ak,xpnh lg mak bapak ak ajar amik brg org..tlong la..wlupun ak x mampu sekalipun,brg org xkan ak nak amik..fail la ak sebagai gadis timur(hehehe),fail la ak sebagai anak sulong,fail la ak sebgai mahasiswi,fail la ak nak jd counselor nti..

ape2 pun,beg ade loceng cmtu,pndg pun ak hingin apatah lg nak amik..

xpe2..akak tau korg budak junior...takut brg ilang...ape la..agak2 la..xreti tgk org ape..muke baik(hehehe) cam ak ni..korg leh misinterprete lak...

conclusionnya,diorg kua dr toilet n amik beg diorg n blah..ak pndg mke budak sorang tu...baru nak tersengih2 kat ak..plez la...ak wat2 xnmpk n pndg tmpt lain...

sudahny,ak pun blah coz ak sakit ati kat budk tu..dh la ak sorg2..mmg bad mood wktu tu..

No comments: